بسیاری از بیماری ها با ام اس اشتباه گرفته می شوند

[ad_1]

تشخیص صحیح “مولتیپل اسکلروزیس” یا “MS” با وجود پیشرفت در معیارهای تشخیصی یک چالش است و در دسترس بودن فناوری هایی مانند M. RIP هنوز یک مشکل است.

به گزارش EVERYDAY HEALTH، چهل سال است که به اشتباه تشخیص داده شده است. این اغلب مورد بحث است و تعداد زیادی از افراد با M. اشتباه می شوند زیرا هیچ آزمایش واحدی برای تشخیص بیماری وجود ندارد. کشف می شوند.

مطالعه‌ای که در مه 2019 در مجله Multiple Sclerosis and Related Disorders منتشر شد، نشان داد که تقریباً از هر پنج بیمار مبتلا به یک بیماری عصبی، یک نفر به اشتباه M.Sc داشته است. پیدا شده است.

این تشخیص اشتباه معمولاً به این دلیل است که هیچ آزمایشی وجود ندارد که بتوانم انجام دهم. دقیقاً s را شناسایی کنید. همچنین همه افراد مبتلا، همه علائم مشترک من. آنها همچنین دارای بی حسی، گزگز در اندام ها، درد، خستگی و حساسیت به گرما هستند. همچنین موضوعی که من می شناسم. عارضه S این است که این علائم ممکن است شبیه علائم برخی بیماری های دیگر باشد.

بیماری لایم

بیماری لایم یک عفونت باکتریایی است که از طریق نیش شپش منتقل می شود. علائم اولیه شامل خستگی، تب، سردرد و درد عضلات و مفاصل است. علائم بعدی ممکن است شامل بی حسی و سوزن سوزن شدن در دست ها و پاها و همچنین اختلالات شناختی مانند از دست دادن حافظه کوتاه مدت و گفتار باشد.

میگرن

میگرن نوعی سردرد است که باعث درد شدید می شود. علائم شامل حساسیت به نور، صدا و بو، حالت تهوع، استفراغ، تاری دید، سبکی سر و غش است. در یک مطالعه منتشر شده در شماره مه 2019 مجله مولتیپل اسکلروزیس و اختلالات مرتبط، محققان رایج ترین تشخیص ممکن بیماری من را پیدا کردند. میگرن در صورت فراموشی

مطالعه دیگری که در شماره آوریل 2016 در مجله Clinical Neurology and Neurosurgery منتشر شد، نشان داد که سردرد – به ویژه میگرن – در افراد مبتلا به ام اس شایع تر است. نسبت S زیاد است. و طبق مطالعه ای که در شماره مارس 2019 مجله نورولوژی منتشر شد، آنها همچنین به طور قابل توجهی با انواع دیگر دردها و همچنین افسردگی که در افراد مبتلا به ام اس بسیار شایع است، مرتبط هستند.

تشخیص میگرن دشوار است و پزشکان از ابزارهای مشابه من برای تشخیص آن استفاده می کنند. از آن برای گرفتن تاریخچه پزشکی و انجام معاینه کامل عصبی استفاده می کنند.

سندرم رادیولوژی ایزوله

علائم من در افراد مبتلا به سندرم رادیولوژی ایزوله. آنها S ندارند، اما دارای ضایعات مغزی هستند که شبیه افراد مبتلا به M هستند. است. طبق اعلام فدراسیون بین المللی ام اس، بسیاری از افراد مبتلا به سندرم رادیولوژی ایزوله دیرتر به این بیماری مبتلا می شوند. آنها به SS پیشرونده مبتلا می شوند، به همین دلیل است که محققان معتقدند این بیماری ممکن است شاخص اولیه ام اس باشد.

در حال حاضر هیچ دستورالعمل درمانی برای درمان سندرم رادیولوژی ایزوله وجود ندارد. یک مطالعه منتشر شده در شماره مه 2019 مولتیپل اسکلروزیس و اختلالات مرتبط نشان داد که من تا 10 درصد از افراد را درمان می کنم. در واقع او از سندرم رادیولوژی ایزوله رنج می برد.

اسپوندیلوپاتی

اسپوندیلوپاتی مجموعه ای از اختلالات مهره ای است که در آن مهره ها معمولاً در التهاب درگیر هستند. علائم این اختلال با بیماری من. همپوشانی دارد و باعث درد و خستگی مفاصل می شود. مطالعه ای که در شماره ماه مه Cedars-Sinai منتشر شد نشان داد که حدود 7 درصد از تشخیص اشتباه من درست بود: واقعاً اسپوندیلوپاتی بود.

نوروپاتی

بر اساس مطالعه Cedars-Sinai، نوروپاتی یا آسیب عصبی نیز می تواند به عنوان ام اس تشخیص داده شود. در واقع، 7 درصد از افراد مبتلا به نوروپاتی در این مطالعه به اشتباه ام اس تشخیص داده شدند. نوروپاتی معمولاً به عنوان “نوروپاتی محیطی” یا آسیب به سیستم عصبی خارجی مغز و نخاع (که سیستم عصبی مرکزی را تشکیل می دهد) نامیده می شود. اعصاب محیطی مغز و نخاع را به سایر قسمت های بدن متصل می کند.

نوروپاتی محیطی به ویژه در افراد مبتلا به دیابت رایج است زیرا سطح بالای گلوکز خون باعث آسیب به اعصاب محیطی می شود. افراد مبتلا به نوروپاتی مانند m. آنها ممکن است علائمی مانند از دست دادن هماهنگی، ضعف عضلانی یا مشکل در راه رفتن یا مشکل در حرکت بازوها یا پاها را تجربه کنند. با این حال، انواع مختلفی از نوروپاتی وجود دارد – حسی، حرکتی و خودمختار، که هر کدام علائم خاص خود را دارند که بسیاری از آنها علائم رایج بیماری من هستند. S متفاوت است.

اختلالات متغیر و روانی

اختلال متغیر و روانی وضعیتی است که در آن استرس روانی به یک مشکل جسمی – مانند نابینایی یا فلج – تبدیل می شود که هیچ دلیل پزشکی برای آن وجود ندارد. در مطالعه ای که در شماره سپتامبر 2016 مجله Neurology منتشر شد، 11 درصد از افرادی که به طور قطع یا احتمالاً اشتباه تشخیص داده اند M.Sc. او مبتلا به اختلال تبدیلی تشخیص داده شد.

اختلالات طیفی نورومیلیت اپتومی (NMOSD)

اختلال طیف نورومیلیت اپتیکا یک بیماری التهابی است که مانند مولتیپل اسکلروزیس به غلاف های میلین، غلاف محافظ اعصاب، عصب بینایی و نخاع حمله می کند. اما برخلاف ام اس، این بیماری معمولاً در مراحل اولیه به مغز آسیب نمی رساند. علائم NMOSD ممکن است شبیه ام اس باشد، اما ممکن است شامل شروع یا درد ناگهانی در یک یا هر دو چشم، بی حسی یا بی حسی دست ها و پاها، مشکل در کنترل مثانه و روده ها و استفراغ و استفراغ کنترل نشده باشد.

لوپوس

لوپوس بیماری دیگری است که افراد با آن اشتباه می کنند. برای تشخیص. لوپوس یک اختلال خودایمنی مزمن است که به نام m. بیشتر زنان را تحت تأثیر قرار می دهد. این وضعیت می تواند باعث درد عضلانی، تورم مفاصل، خستگی و سردرد شود.

سکته

سکته زمانی اتفاق می افتد که خون به طور مداوم به یک قسمت از مغز نمی رسد و در نتیجه اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز برای زنده ماندن را دریافت نمی کند. علائم سکته مغزی معمولاً به سرعت ایجاد می شوند و شامل ناپدید شدن می شوند. کاهش حس در بدن، معمولاً در یک طرف بدن، مشکل در راه رفتن و مشکل در صحبت کردن، همگی می توانند نشانه افزایش یا کاهش باشند.

کمبود ویتامین B 12

کمبود ویتامین B12 می تواند منجر به علائمی مانند خستگی، سردرگمی ذهنی و بی حسی و گزگز در دست ها و پاها شود. این به این دلیل است که ویتامین B12 در متابولیسم اسیدهای چرب مورد نیاز برای حفظ غلاف میلین نقش دارد. کمبود ویتامین B12 را می توان با یک آزمایش خون ساده تشخیص داد.

منبع: ایرنا

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما