قلعه جدید در مشکل؛ گل گهر 3 در مسابقه صفر می شود؟

[ad_1]

آرش شوکریج در خصوص پرونده بازیکن گابن گل گهر و شکایت سه باشگاه از حضور این بازیکن در این تیم گفت: طبق قوانین داخلی بررسی و تایید مدارک و صلاحیت باشگاه بر عهده باشگاه است. بازیکنان طبق شرایط قوانین. بر اساس گزارش های ضد و نقیض فدراسیون فوتبال گابن به فدراسیون فوتبال ایران، در صورتی که وی ثبت نام کند که شرایط بازی در ایران را ندارد، کارت بازی وی باطل می شود و دیگر اجازه همراهی با تیم را نخواهد داشت، اما این جزء حقوق بین الملل نیست این بازیکن می تواند تا پایان مدت قراردادش از باشگاه گل گهر سیرجان تمام حقوق و حقوق خود را دریافت کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نتایج سه دیداری که این بازیکن در آن حضور داشت تغییر می کند، گفت: اگر بازیکن غیرمجاز در تیم باشد، نتیجه بازی تغییر می کند. قوانین داخلی برای ارزیابی صلاحیت یک بازی برای مسابقات کشوری یا ملی معتبر و موثر هستند، اما تعیین اینکه آیا یک بازیکن مجاز است بر اساس قوانین فیفا است. فیفا اعلام می کند که بازیکن غیرمجاز به بازیکنی گفته می شود که در بازی قبلی کارت قرمز دریافت کرده باشد یا خارج از پنجره نقل و انتقالات به خدمت گرفته شده باشد یا مدارکش جعلی باشد اما در هیچ یک از این موارد بازیکن را شامل نشود.

این حقوقدان ورزش بین المللی افزود: اگر کارت بازی صادر شود اما کارت بازی صادر نشود، کارت بازی بازیکن به دلیل تخلف از قوانین – نه قوانین – باطل می شود. همانطور که گفته شد، این نقض قوانین بازی تعیین شده توسط فیفا نیست.

وی گفت: در مجموع جنبه های مختلفی دارد. اولاً محدودیت جذب بازیکنان خارجی هنوز اعلام نشده و ثانیاً در قوانین فیفا بازیکن غیرمجاز با بازیکن غیرمجاز تفاوت دارد که در قوانین ما به درستی ذکر نشده و سوء تفاهم هایی ایجاد کرده است. این را در فصل گذشته در بازی سایپا – اسپند هم دیدیم که تعویض های اضافی انجام شد. بازیکنان غیر مجاز کسانی هستند که محروم شده اند. مثلا بازی قبلی کارت قرمز دارد. گل گهر طبق قوانین کارت بازی داده و محروم نشده است. او بازیکن غیرمجاز خواهد بود و با اعلام عدم صلاحیت وی از سوی کمیته مسابقات و سازمان لیگ، حضورش محدود و کارت بازی او باطل می شود. در اینجا باشگاه گل گهر طبق قوانین تشریفات لازم را انجام داده و استعلامات لازم را از فدراسیون اصلی دریافت کرده و به این معنا نیست که شخصی وارد ایمیل شده و اطلاعات نادرست ارائه کرده است.

وی افزود: قانون می‌گوید مسئولیت صحت پرونده بازیکن بر عهده باشگاه است و این موضوع عاقلانه در قوانین آمده است.

النا

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما